divendres, 12 de març del 2010

Presentació

A mi m’agrada el motocròs perquè al meu poble des-de petitet veia als mes grans am moto i quan varem arribar la nostra generació a poder tenir moto ens he la varem comprar casi tots i fèiem rutes i anàvem a les carreres de motocròs que i avien per aquí aprop i ens agradava. El pare de un amic nostre també era el que ens facilitava anar a veure carreres de motos perquè en aquelles èpoques ens era difícil accedir al circuït  perquè ens quedava lluny de la nostra posició i ell ens i portava per tal de poder passar-nos-ho ve. Quan els mes grans del nostre poble tenien moto i nosaltres no sempre ens els estàvem mirar això vol dir que des-de petitets ia en agradaven les motos i els nostres pares també ens van facilitar molt els nostres lobbys comprar-nos una moto i deixar-nos llibertat amb els dies que realitzàvem sortides amb els amics pels camins dels pobles i anant a veure amics als altres pobles de les garrigues.



6 comentaris:

  1. Que ets tu el de la foto de dalt amb la moto?

    ResponElimina
  2. Bé, molt interessant, això de que des de petits ja us miràveu els més grans amb moto, a jo i els meus amics ens passava una mica el mateix, però amb la gran diferència de que a nosaltres ens ha tocat pedalar. Tampoc està tant malament, al contari, em vull comprar un bici millor que la que tinc. En resum, disfruta de la moto amb els teus amics!

    ResponElimina
  3. mitell un altre que ho fa de les motos jaja, si necesites algo ja sas enga nen

    ResponElimina
  4. david, molt interesan la pagina, i de mument diria que la portes al dia! un besito nen muua!

    ResponElimina