dimecres, 10 de març del 2010

L'enquesta

Aquí os posaré la gràfica de les respostes de la enquesta que os vaig formular.
 

 En aquesta gràfica vaig preguntar si tenien moto com podeu comprovar el 53% de les persones que la van contestar van contestar que tenien moto i el 47% van dir que no tenien moto aquesta erea la primera pregunta que vaig formular en l'enquesta








Creus que anar amb moto es fer esport i la majoria de gent amb un 63% van dir que si i un 37% van contestar que anar amb moto no es cap esport i si veieu aquesta gràfica i llegiu aixo m'agradaria que comenteu i expliqueu perquè creieu que no es fer esport.



 

Una altra de les preguntes que vaig formular erea t'agradaria estar en una carrera de motocròs i va guanyar amb un 68% el si i el no nomes va tenir un 32% de respostes.

 


Una de les altres preguntes que vaig formular va ser si no tens moto t'agradaria que els teus pares ten compres-in una? i a les respostes hem va sortir un empat entre les persones que ja tenien moto 47% i les altres que els i agradaria que els i compres-in una 47% i 1 persona va contestar que no 5%


Estic realitza'n una enquesta per saber el grau de coneixement de la meva afició entre els visitats i amics del meu blog. El meu hobby es com podeu comprovar les motos i les carreres i per saber a quanta gent li agrada el mateix que a mi e fet una enquesta per tal de saber a quantes persones mes els i agrada i saber també si estan informats també de la meva afició.
Si tens un moment t'agrairia que completessis aquesta enquesta.
Gracies.
Els resultats d'aquesta estaran publicats aquí a partir del dia 15 de Febrer.

Enllaç a l'enquesta 
Com podeu comprovar quan e tancat el període de contestar enquestes os e penjat el nombre de enquestes que san contestat per dia i mes gràfiques que posaré mes endavant.








                                                       

2 comentaris: