dimecres, 3 de març del 2010

Els blogs mes interesants de 4t d'ESO

Per a mi el blog mes interessant de la classe (D) es el de l'Andreea te els articles i les coses mes importants al dia i es sobre l'esqui que també es un dels hobbys que a mi també m'interessen a part de les motos que es sobre el que tracta el meu blog.
Esquiar

De la classe (A) crec que el millor blog es el de l'Alba Capdevila Cases, el seu blog trobo que es molt original i molt interessant ja que veure un espectacle de patinatge artístic es molt interessant el blog te el podcast i te un logo crec que es un blog que esta al dia i es molt interessant.
El patinatge artistic

I de la optativa (A) el blog que trobo mes interessant es el del Sergi Ribes perquè trobo que a part de el blog ser interessant i entretingut tracte del mateix que el meu i m'agrade saber que el meu hobby també es el hobby d'altres persones trobo que el blog es un blog ben fet i te totes les coses que es demanaven del blog al dia i que el blog en si es original.
La moto i jo

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada